Petida organizira delavnice na temo animiranega filma v vrtcu Mežica

V okviru projekta LAS je Petida v sodelovanju z ilustratorko in animatorko Anko Kočevar (delu pod okriljem KUD Mreže) organizirala delavnice na temo animiranega filma v vrtcu Mežica. Sodelujejo otroci druge starostne skupine, ki jih vodita Kaja Hancman in Mateja Smrtnik. Sodelovanje poteka preko dopisovanja s pravimi pismi, preko katerih Anka otrokom pošilja kakovostne animirane filme, slikofrce in slikogibe, jih nagovarja k zanimivim ustvarjalnim izzivom, otroci pa Anki skozi risbe pripovedujejo, kaj so doživeli skozi filmske zgodbe, kako preživljajo dneve v vrtcu …

Nastajajo zanimive likovne kreacije otrok, ki bodo oživele pod animacijo Anke in nastala bo skupna zgodba …

Ankino pismo otrokom                                             Otroci berejo pismo in opazujejo nastale načrte in predloge

                             

Otroci so Anki narisali njihov vsak dan

                                                   

 

 

SOFIJA: ZBUJANJE  “Spodaj pod moj. Pa postelja. Jaz pa še spim.” 

BOŠTJAN:  ” ko vstanem. Na risbi je še ata – zbudo me je. Tam so vrata, tisto črno pa drži vrata (v ozadju za vrati) Sem naredo Isabelino ličilno mizo. Na steni so slike. Črna črta je tisto, kar drži luči gr, lovilec sanj pa mojo lutko. Desno ob steni so omara za oblačila. Za lego kocke pa omara, ko je polno, polno igrač nt. Na tleh so une karte. Pa modre lučke pa rumene lučke.

   TEODOR: S KOLESOM V VRTEC “Bicikl pa mene, ko ga peljem. Zravno je mama pa hiša. Narisal sem cesto, drevo, oblake, …”

     ZOJA P.:  “Narisala sem, ko pridem v vrtec, ko sem se v garderobi oblačila. Klop, bunde pa obešalniki pa Gaber, Tomaž, Neli, … Zgoraj so slike, ko smo risali sam obraz (avtopotreti v tednu otroka). Zgoraj na polici pa sem naredila tak zaboj – tako presenečenje. Dorisala sem še tla in klupe, s katerimi so pritrjene slike.”

ZOJA: “Sebe, ko dam gor hiško na slikico.” (prihod v igralnico)

KEVIN: ZAJTRK: “Narisal sem kaj smo jedli. Sir in kruh. Tu sta Bošti pa Teodor. Tam je pa Karmen. Na vrhu so pa slike na zidu.”

NIKOLA: IGRA S KOCKAMI “Oskarja pa mene pa še Črta. Igramo se z lego kockam. Pa gor so luči.”

AJNA: TELOVADBA V TELOVADNICI “Zeleno je blazina. Levo je stena, ker dol skačeš na blazino. Na blazini smo Teodor, jaz in Zoja. Rumeno zgoraj so luči. Desno pa vrata. Pod vrati pa žoge.”

ČRT: GIBANJE NA KOLESARSKEM POLIGONU (PUMP TRACK-U)  “Spodaj je voda, ki teče pod zemljo, čez je trava. Pa še pump track. Tam sva pa midva z Oskarjem.”

ŽANA: SPREHOD V GOZDU “… ko je na sprehodu prišla lisica.”

ALEKSANDER: SPREHOD PO GOZDU “Mi hodimo po lesu. Kaja pa Karmen pa Urh pa Teodor.”

LINA: IGRA  “Lino pa dojenčka, ko se igram, pa posteljo pa drevo pa šolo.”

GABER: SPREHOD “Se držimo za roke. Gremo mimo hiše in drevesa. Na sprehodu sem videl ptičke.”

TOMAŽ: KOSILO  “Narisal sem kosilo. Teodor, Urh, Aleksander pa jaz, ko jemo. Tu (levo) sta pa ti (Kaja) pa Karmen.”

DARIS: IGRA PRI MIZI  “Igram se puzle. Topa je omara, ko so tam CD-ji (filmski kotiček).”

URH: “Ko dam sliko dol s hiške (odhod domov). Na omari so kostanji,v tisti vrečki. Tam pa lonček, s pisali. Tule nt so škarje. Oranžno so buče (dekoracija na oknih) pa listi. Tam si pa ti (kaja) in še kavč (ko so se igrali).”

OSKAR: SANJE “Črt pa jaz pa Aleksander, ko smo šli na pumptrack, ko je deževalo in grmelo. To se mi je sanjalo.”

 

TAKO PA SO NAPISALI PISMO ANKI: